Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

آموزش تخصصی تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای storyline و articulate studio

آخرین نظرات

یکسال فعالیت وبلاگ econtent و برنامه‎های آینده

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ب.ظ

 

 

خداوند مهربان را شاکرم که به بنده خود توفیق خدمت به شما عزیزان را عنایت فرموده که به قول سعدی:

به جان گفت باید نفس بر نفس              که شکرش نه کار زبان است وبس

مدت یکسال از راه‎اندازی این وبلاگ می‎گذرد جا دارد از همه عزیزانی که با نظرات دلگرم‎کننده خود پشتیبان ادامه این کار بودند و همه‎ی عزیزانی که با قرار دادن لینک و معرفی این وبلاگ بنده را مدیون خود فرمودند تشکر کرده و برای همه آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون نمایم.

دریکسال گذشته، فعالیت‎های زیر صورت گرفته:

آموزش تولید محتوای الکترونیکی:

موضوعات مرتبط با این مقوله را می‎توان در بخش‎های زیر دسته‎بندی کرد:

الف- آموزش‎های مقدماتی و کاربردی : در این بخش که به صورت متن و تصویر ارائه گردیده، مقدمات تولید محتوا و راه‎های بهبود و کیفیت بخشی به محتوای تولیدی بحث شده است.

ب- آموزش‎های ویدیویی: در این بخش نحوه‎ی کار با نرم‎افزار تولید محتوای Storyline به صورت قدم به قدم از آشنایی اولیه با محیط برنامه شروع و تا طراحی بازی‎های یادگیری با مثال‎های کاربردی ادامه یافته است.

ج- ارائه پیش‎نمایش بازی‎های تولیدی به صورت online: جهت آشنایی با نحوه‎ی عملکرد هر یک از بازی‎ها و امکانات و قابلیت‎های آن، هر بازی به صورت چند مرحله‎ای طراحی گردیده و روی سیستم‎های ابری آپلود شده تا همکاران با جزئیات بیش‎تری با قابلیت‎های نرم‎افزار در عین سادگی کار آشنا شوند.

پاسخ به درخواست‎ها و نظرات:

در این بخش به درخواست‎ها و نظرات و emailهای بازدیدکنندگان پاسخ داده شده است که می‎توان تقسیم بندی‎های زیر را در مورد آن‎ها انجام داد:

الف- ارائه مشاوره در زمینه تولید محتوا: در این زمینه، به مشکلات و درخواست‎های بازدیدکنندگان در زمینه محتواهای تولیدی آن‎ها رسیدگی شده، نمونه کارهای آن‎ها دریافت گردیده و مشکلات موجود رفع و برطرف گردیده است همچنین راهنمایی‎های لازم برای بهبود کارشان صورت گرفته است. مواردی بوده که از چند ساعت تا چند روز روش کار شده تا به نتیجه رسیده است.

ب- پاسخ به در خواست‎ها: در این بخش چه از طریق ایمیل و یا از طریق نظرات درخواست‎های بازدیدکنندگان بررسی شده و در صورت امکان و تا حد مرتبط بودن با موضوع وبلاگ به آن‎ها پاسخ داده شده است.

ج- پاسخ به سوالات بازدیدکنندگان: به تک تک پرسش‎های بازدیدکنندگان در زمینه آموزش‎های ارائه شده و مشکلات پیش آمده هنگام کار برای کاربران عزیز به صورت مفصل پاسخ داده شده است.

د- قدردانی از نظرات دلگرم‎کننده و پشتیبانی بازدیدکنندگان: به تمامی نظرات حمایت و پشتیبانی معنوی بازدیدکنندگان عزیز پاسخ داده شد.

 

دستاوردها:

1-      آشنایی تعداد زیادی از هموطنان عزیز با تولید محتوا و نرم‎افزار storyline و قابلیتهای آن و ایجاد نقطه‎ی شروع برای بسیاری از عزیزان که علاقه‎مند به تولید محتوا بودند ولی نمی‎دانستند از کجا و چگونه شروع کنند.

2-     ارائه آموزش‎های قدم به قدم برای عزیزانی که قبلا با نرم‎افزارهای دیگر تولید محتوا کار کرده بودند ولی با مشاهده آموزشهای ارائه شده به این نرم‎افزار علاقه‎مند شده و محتواهای خود را با آن تولید کردند.

3-     قرار گرفتن در بین بلاگ‎های برتر سرویس بیان تنها با گذشت چهار ماه از شروع به کار وبلاگ

4-     پیدا کردن دوستانی جدید از سراسر کشور

 

برنامه‎های سال آینده

در ادامه آموزش‎های تولید محتوا در دومین سال فعالیت این وبلاگ انشاءالله ، برنامه‎های زیر دنبال خواهد شد:

1-      برگزاری دوره‎‎ی مجازی تولید محتوای الکترونیکی برای نسخه 2 نرم‎افزار  storyline: جزئیات آن انشاءالله بعدا اعلام خواهد شد. یکی از فعالیت‎های این بخش ایجاد بخش رقابت هفتگی برای تولید نمونه پروژه‎های مختلف در موضوعات متفاوت توسط شرکت کنندگان در دوره و نمایش محصولات تولیدی توسط همکاران در وبلاگ برای ایجاد انگیزه

 

2-     معرفی نرم‎افزارهای مجموعه‎ی Articulate Studio  و آموزش کار با آن‎ها

3-     ایجاد فروشگاه محتواهای ایجاد شده برای کسانی که علاقه‎مندبه خرید محصولات هستند و یا وقت کافی برای تولید محتوا ندارند. در این بخش فایل‎های خام پروژه‎های ایجاد شده نیز جهت استفاده همکاران فعال در تولید محتوا عرضه خواهد شد.

 

در پایان از شما خواهشمندم نظرات و ایده‎ها و درخواست‎های خود را برای سال دوم فعالیت این وبلاگ با بنده در میان بگذارید.

نظرات (۲)

با سلام و عرض تبریک دومین سال فعالیت وبلاگ بسیار مفیدتان امید وارم در سال جاری نیز از آموزش های خوب شما مخصوصا نسخه 2 بهره مند شویم .

انشاءالله در پناه حق سالم و موفق باشید .

پاسخ:
سلام جناب اربابی عزیز 
ممنون از لطف و توجهتون.
انشالله در سریعترین زمان ممکن آموزشهاى جدید عرضه خواهد شد. سرفراز و پیروز باشید و در پناه حق محفوظ.
  • خانم ژاله
  • با سلام و عرض تبریک به مناسبت شروع دومین سال خدمت صادقانه جنابعالی به کلیه همکاران علاقمند به مباحث آموزشی وبلاگ.انشااله که اجرمعنوی این خدمات رابه عنوان باقیات صالحات دریافت خواهیدکرد.

    جناب محمدزاده سوالی داشتم:امکانش هست که مابتوانیم ویدیوهای آموزشی را دانلودنموده و در زمان دیگر یا حتی موقع کاربا نرم افزار مورد استفاده قراردهیم؟یا باید  همیشه بصورت آنلاین در وبلاگ مشاهده کنیم؟ممنون و سپاسگزارازلطف جنابعالی

    پاسخ:
    سلام سرکار خانم ژاله.
    ممنون از این همه لطفتون.
    براى دانلود ویدیوها برنامه IDM رو نصب کنید. وبلاگ را با Internet Explorer باز کنید با کلیک روى دکمه پخش ویدیو دکمه سبز رنگ کوچکى مربوط به IDM ظاهر خواهد شد با کلیک روى اون ویدیو دانلود خواهد شد و میتونید به صورت offline هروقت که خواستید ازش استفاده کنید.
    موفق باشید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی