Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

آموزش تخصصی تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای storyline و articulate studio

آخرین نظرات

راهنمایی جهت مشاهده ویدیوها با کیفیت بالاتر

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۵ ب.ظ
دوستانی که با کیفیت آموزشها مشکل دارند می‎توانند با توجه به تصویر زیر بخشی که با فلش مشخص شده کیفیت 716 پیکسل را انتخاب کنند تا بهتر دیده بشه.
  • ۹۵/۰۳/۱۵
  • ۱۳۲۹ نمایش
  • سلیمان محمدزاده

نظرات (۴)

سلام استاد عزیز خیلی خوشحالم کردی که بعد از ماه ها اومدی .ی چند وقتی هست که زیاد مطلب نمیزاری یعنی دیگه امیدوار باشیم که ما رو تنها نمیزاری ؟اگه میشه آموزشهای جدیدی در وبلاگت قرار بده .
باتشکر
پاسخ:
سلام 
ممنون از محبت شما
واقعیتش اینست که در حال حاضر مشغول آماده سازی آموزش کامل ستوریلاین 2 برای ارائه به شکل دی وی دی هستم که مراحل پایانیش در حال انجام هستش تا در اختیار کسانی که علاقمند به داشتن آموزشا هستن قرار بگیره. در مورد وبلاگ و کم شدن مطالب دلایل خاصی دارم متاسفانه تمامی آموزشای بنده را بدون ذکر نام به شیوه های مختلف بدون اجازه من پخش کردند. انشالله در آینده بتونم آموزشای جدید در وبلاگ قرار بدم با این وجود همچنان هر روز نظرات وبلاگ رو بررسی میکنم و به تک تک اونا پاسخ میدم.
براتون آرزوی موفقیت دارم.
سلام تشکر شاد و پیروز باشید طاعات و عبادات قبول باشه
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما طاعات شما هم قبول باش انشالله.
سلام استاد خدا قوت 
 یه سوال 
چرا متغیر  متنی کلمات را از چپ به راست فارسی مینویسه 
من نام کاربر را طبق اموزش شما (علی محمدی ) تایپ میکنم متغیر متنی در جعبه متنی نام را (محمدی علی ) بیرون میده تمام گزینه ها رو درست کردم راست به چپ ولی باز کاره خودش رو میکنه مگر اینکه یه نام مثلا فقط محمدی بنویسه درست میشه 
ممنون 
پاسخ:
سلام
احتمال زیاد مشکل از تنظیمات زبان سیستم شما باشه
به کنترل پنل برید بخش region and language رو انتخاب کنید در سربرگ administrative روی دکمه change system local کلیک کنید از کشوی مربوطه english (united states)‌ رو انتخاب کنید سیستم رو ریستارت کنید باید درست بشه.
سلام ممنون 
 عید فطر رو به شما استاد گرامی و خانواده محترم تبریک میگویم ارزوی قبولی طاعات را دارم 
پاسخ:
سلام
ممنون از محبت شما
عید شما هم مبارک
عباداتتون مقبول درگاە حضرت حق.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی