Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

آموزش تخصصی تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای storyline و articulate studio

آخرین نظرات

۳ مطلب در اسفند ۱۳۹۲ ثبت شده است

 

 

در بازی‎های طراحی شده با Storyline به هر میزان از ابزارهای تعاملی بیش‎تر و به جا استفاده شود به همان میزان بازی هوشمندتر عمل کرده و بازخورد مناسب‎تر و درخور عمل کاربر خواهد داشت. در آموزش امروز به ادامه طراحی بازی قبلی که در متغیرهای عدد شروع کردیم پرداخته و سعی می‎شود که تعامل مناسب‎تری جهت عمل کاربر ایجاد شود.

  • ۱ نظر
  • ۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۷
  • ۲۳۷۹ نمایش
  • سلیمان محمدزاده

 

 

کار با متغیرها در Storyline ساده است. با استفاده از ویزارد Trigger، سریعاً می‎توان متغیرهای پروژه را حتی بدون نوشتن یک سطر کد تنظیم کرد.

متغیرها روشی برای به خاطر سپردن اطلاعاتی از قبیل نام فراگیر یا یک ورودی عددی و سپس نمایش محتوای پویا بر اساس آن اطلاعات است. همچنین روشی عالی برای افزودن تعاملات شرطی به محتوای تولید شده می‎باشد.

  • ۵ نظر
  • ۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۱۸
  • ۲۸۵۳ نمایش
  • سلیمان محمدزاده

 

 

برای اجرای خودکار (اتوران) محتوای تولید شده دی دیسک‎های نوری (CD, DVD) و .... بایستی دو نکته زیر را مد نظر داشته باشید:

الف- پوشه خروجی محتوی تولید شده را قبل از ارسال به دیسک نوری باز کرده و کلیه پوشه‎ها و فایل‎ها موجود در آن را انتخاب و سپس روی سی دی رایت کنید.

  • ۵ نظر
  • ۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۱۲
  • ۱۷۴۸۷ نمایش
  • سلیمان محمدزاده