Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

آموزش تخصصی تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای storyline و articulate studio

آخرین نظرات

تولید محتوای الکترونیکی قسمت اول

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۴۵ ب.ظ

econtent

در این بخش به مبحث تولید محتوای الکترونیکی با تعریف آن شروع و سپس وارد مراحل تولید خواهیم شد.

هنگام بحث در مورد تولید محتوا احتمالا پرسش‎هایی

ذهن ما را به خود مشغول کند. که مهمترین آنها اینست که محتوای الکترونیکی چیست؟

به طور خلاصه میتوان گفت استفاده از ابزارهای الکترونیکی (نرم افزاری و سخت افزاری) برای ارائه مطالب درسی محتوای الکترونیکی نامیده می‎شود.

مقدمات تولید محتوا؟ فردی که قصد تولید محتوای الکترونیکی دارد بایستی کار با رایانه و اینترنت را در حد معمول بداند.

تولید محتوا، هدف یا وسیله: واقعیت این است که تولید محتوا نوشدارو نبوده و نمی تواند تمامی جنبه های آموزشی را پوشش دهد. بلکه به عنوان ابزاری

به روز و جذاب می تواند در خدمت آموزش باشد.

دلیل استفاده از تولید محتوا:

1- جذابیت بالا   2- تقویت و به کارگیری حافظه تصویری دانش آموز و ...........

مزایای تولید محتوا:

1- به روز شدن امر آموزش  2- قابلیت به اشتراک گذاری محتوای تولید شده جهت استفاده همگان

خلاصه مطالب ذکر شده در بالا را می توانید در اینفوگرافیک زیر مشاهده فرمایید:

 

مقدمات تولید محتوا

 

  • ۹۲/۰۸/۰۹
  • ۲۹۷۴۲ نمایش
  • سلیمان محمدزاده

آموزش تولید محتوای الکترونیکی

آموزش storyline

نظرات (۱۰)

  • فرزاد مرادی
  • بسیار عالی
  • فرزاد مرادی
  • سلام اقای محمدزاده بسیار مطالب مفید و کارگشا می باشد.
    پاسخ:
    سلام.
    ممنون از لطفتون.

    با سلام وخسته نباشید خدمت همه دوستان یه سوال خدمتتون دارم اونم اینه که نرم افزار از کجا دانلود کنم


    پاسخ:
    سلام
    از لیک زیر آخرین آپدیتو دانلود کنید.
    http://soft98.ir/software/15756-Storyline.html
    سلام
    ضمن تشکر از زحمات تون آقای محمدزاده 
    این لینک فعال نیست چه کنیم 
    پاسخ:
    سلام
    پاسخ به ایمیل شما ارسال شد.
  • فاطمه رفیعی
  • با سلام و احترام من تازه با این وبلاگ آشنا شدم و سعی دارم تک تک مراحل تولید محتوا را مطالعه کنم از شما هم بابت این کار زیبا و مفید سپاسگزارم . مستدام باشید.
    پاسخ:
    سلام از حسن نظر شما سپاسگزارم.
    با سلام . بسیار از شما سپاسگزارم . تازه وارد وبلاگ شما شدم . 
    پاسخ:
    سلام 
    سپاسگزارم انشاالله مطالب براتون مفید خواهد بود.

     با سلام

    ببخشید این لینکی که برای دانلود برنامه گذاشتید همون ورژن یک هست و خیلی از گزینه هایی که در اموزش میگه توی این ورژن نیست.از چه ورژنی استفاده کنم که تمامی این امکانات اموزشی داشته باشه؟ممنونم

    پاسخ:
    سلام نسخه 3 که آخرین نسخه است از لینک زیر میتونید دانلود کنید 

    نسخه2 را هم میتونید از لینک زیر دریافت کنید

    سلام چرا در استوری لاین پروژه playنمیشود
    پاسخ:
    سلام منظورتون از play چی هست؟ ما پیشنمایش داریم یا preview که برای تست پروژه هست و publish داریم که برای گرفتن خروجی نهایی هستش

    با سلام

    من از لینکی که واسه ورژن 3 گفته بودید دانلود کردم .خوش امد گویی اولیه هم نشون میگه نسخه 3 هست .اما در ادامه ظاهرش دقیقا مثل ورژن های قدیمی این نرم افزار هست.و خیلی از گزینه هایی که شما در اموزشتون بهش اشاره می کنید نداره.لطفا لینک نرم افزار خودتونو قرتر بدید ممنون میشم

    پاسخ:
    سلام
    آموزشهای وبلاگ بر اساس نسخه یک هستش و احتمالا به همین دلیل هستش که تفاوتهایی وجود دارد.
    سلام
    میشه یه برنامه که توی گوشی هست رو در کامپیوتر هم بریزیم؟
    من گوشیو که به کامپیوتر وصل میکنم فایل تو گوشی هست ولی تو کامپیوتر نمیاد

    پاسخ:
    سلام باید از شبیه سازهای اندرویدی برای ویندوز استفاده کنید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی