Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

آموزش تخصصی تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای storyline و articulate studio

آخرین نظرات

هوشمند کردن بازی پیدا کردن تفاوت‎های تصاویر

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۳۷ ب.ظ

 

 

در بازی‎های طراحی شده با Storyline به هر میزان از ابزارهای تعاملی بیش‎تر و به جا استفاده شود به همان میزان بازی هوشمندتر عمل کرده و بازخورد مناسب‎تر و درخور عمل کاربر خواهد داشت. در آموزش امروز به ادامه طراحی بازی قبلی که در متغیرهای عدد شروع کردیم پرداخته و سعی می‎شود که تعامل مناسب‎تری جهت عمل کاربر ایجاد شود.

ویدیوهای زیر طراحی خلاقانه‎ای در طرح بازی و عملکرد مناسب‎تر در برابر کاربر ارائه می‎دهد. امید است که مورد توجه کاربران عزیز قرار گیرد.

 

چنانکه پرسش یا پیشنهادی داشتید بخش نظرات را فراموش نفرمایید.

 

انشاءالله در آموزش‎های آینده در فرصت مناسب طرح بازی‎های پیچیده‎تری نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 




نظرات (۱)

با سلام وخسته نباشید
سوالی داشتم درمورد خروجی ونام گذاری فایل خروجی آیا امکانی وجود دارد که نام پوشه خروجی را عوض کرد story_contentوهم نام محتوایی که می سازیم قرار بدهیم ونام خود نرم افزارتا کسی متوجه نشود محتوا با چه برنامه ای ساخته شده ؟ با تشکر
پاسخ:
سلام جناب سیدنیاکی
واقعیت این است که چون محتوای شما در همون پوشه story_content قرار میگیره با تغییر نام اون کل لینک‎هایی که به آن رجوع می‎کنند از کار خواهند افتاد. بنابراین اگر می‎خواهید این کار را انجام دهید بایستی تمام لینک‎های درون فایل‎های پروژتون را اصلاح کنید و کد فایل‎هاتون دستکاری کنید که این کاری زمان‎بر بوده و ردیابی اشتباهات در انجام آن کاری سخت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی