Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

آموزش تخصصی تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای storyline و articulate studio

آخرین نظرات

طراحی سوالات FREEFORM

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۳۹ ب.ظ

این نوع سوالات برای ایجاد آموزشهای تعاملی به کار می‎روند، به صورت آزمون نمره‎دار یا بدون نمره.

سه مورد از آنها قبلا در قسمت آزمون سازی در Storyline بخش 2 آموزش داده شده و اصول کار همان است. دو نوع دیگر آن را امروز مورد بحث قرار خواهیم داد.

1-      Pick one : در این نوع سوال از بین چند شکل هندسی یا تصویر کاربر می‎تواند یکی را به عنوان پاسخ درست انتخاب کند.

2-     Pick Many : در این سوال پاسخ از بین چند شکل هندسی می‎تواند دو یا چند مورد را به عنوان پاسخ درست انتخاب کند. از این روش می‎توان برای ایجاد چند ناحیه حساس در تصویر نیز استفاده کرد.

در آموزش ویدیویی زیر با نحوه طراحی این نوع سوالات آشنا خواهید شد.

 

نظرات (۲)

باعرض سلام و خسته نباشید
مشکلی که شدیدا درگیرش شدم در رابطه با این نرم افزار در مورد ویدیو هست
من قصد دارم که ویدیوی من از جایی که من انتخاب میکنم تا زمان کلیک روی گزینه روی گزینه مورد نظرم ،استاپ بشه
اگر نتونم اینو متوجه بشم نمیتونم کارم رو انجام بدم با این نرم افزار خواهش میکنم سریعتر جواب من رو بدین
ممنون از زحماتتون
پاسخ:

     سلام دوست عزیز.

متاسفانه منظورتون رو متوجه نشدم.

اگه یه نمونه فایل رو به email بنده ارسال کنید و روی فایل توضیح بدیدی دقیقا چه کاری میخواید انجام بدید.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
از ویدیوهای خوبی که برای دیگران گذاشتید تا بقیه نیز بتوانند استفاده کنند سپاسگزارم 
واقعا جای تقدیر و تشکر دارد .ان شاءالله خداوند توفیق روز افزون در جهت ارتقای علم دانش هم برای خود و هم دیگران روزیتان نماید.
علمی که برای همه مفید باشد.
اجرکم عندالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی