Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

آموزش تخصصی تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای storyline و articulate studio

آخرین نظرات

نسخه کامل بازی چوب کبریت

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۱۷ ق.ظ

 

بازدیدکنندگان عزیز، شکر خدا ، همانطور که خدمتتون قول داده بودم بازی چوب کبریت را کامل کردم و جهت مشاهده شما در وبلاگ قرار دادم.

 

امکانات بازی: دو نوع قالب بازی، عددی و شکل‎ها که هر کدام شامل چند مرحله هستند.

در قسمت عددی تا مرحله‎ای به صورت درست حل نشود مرحله‎ی بعدی فعال نخواهدشد. اما در بخش شکل‎ها، مراحل به شیوه‎ی خطی و بدون استفاده از صفحه‎ی مراحل طراحی شده، در اینجا هدف آشنایی با شیوه‎های طراحی بازی‎های مرحله‎ای است. در هر مرحله می‎توان بارها جهت حل معما تلاش دوباره کرد و کار را تا رسیدن به نتیجه‎ی نهایی ادامه داد.

 

امکاناتی که می‎توان به بازی اضافه کرد، (در صورت داشتن وقت در آینده اضافه خواهد شد) امتیاز دهی به حل هر مرحله و یا کسر امتیاز در صورتی که کاربر چندین بار نتواند یک مرحله را طی کند.

 

 با این امید که این بازی نیز مورد توجه و استفاده شما عزیزان قرار گیرد. منتظر نظراتتون در این مورد هستم.

لینک مشاهده بازی

نکته آخر یکی اینکه در صورتی که سرعت اینترنت شما پایین است بار اول تا بارگذاری بازی مقداری صبور باشید. زمانی که روی شماره مرحله بعدی کلیک می‎کنید با یک بار کلیک بقیه شماره‎ها قفل می‎شوند . و کلیک نشدن روی بقیه به دلیل زمان بارگذاری

است. دیگری این که از مرورگرهایی که افزونه flash player دارند استفاده کنید.

 

 

نظرات (۱)

سلام استادعزیز
قبلا از زحمتی که برای فایل ارسالی کشیدید کمال تشکر وقدردانی رو دارم
سوالی داشتم فرض کنید تعدادی فابل اجرایی دارید (اگزه) می خواهیم فرمان اجرا شدن فایل ها رو از درون این برنامه بدهیم چطوری این فرمان را به ایکون خاص بدهیم ضمنا بعد اجرا برنامه اصلی مینی مایز بشه وفایل اگزه روی صفحه باشه این کار دراتوپلی وبیلدربه راحتی انجام می شود ولی دراین برنامه اموزشی ندیدم منتظر پاسختون هستم با تشکر
پاسخ:

سلام و ممنون از لطفتون.

چنین امکانی در خود برنامه گنجانده نشده و تنها می‎توان از بخش resources در player فایل‎های مختلف از جمله exe  را به محتوا اضافه کرد که هنگام کلیک روی آن فایل اجرایی باز بشه.

اصولا هدف اصلی در MMB و Autoplay  ساخت اتوران نصب برنامه ها است. که طبعا در نرم افزارهای تولید محتوا در بیشتر کشورها به دلیل رعایت کپی رایت نرم افزارها ، لزومی به وجود چنین امکاناتی نیست.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی