Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

آموزش تخصصی تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای storyline و articulate studio

آخرین نظرات

بازی حافظه شماره 2

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷ ب.ظ

بحث امروز نوعی دیگر از بازیهای یادگیری است که حافظه‎ی بصری و تمرکز کاربر را به چالش می‎کشد.

در این نوع بازی کاربر بایست ترتیب انجام کاری را در حافظه ثبت کند.

بازیی که در این حیطه بنده طراحی کردم روشن و خاموش شدن لامپ‎های رنگی می‎باشد که کاربر بایستی با کلیک کردن روی آن‎ها ترتیب روشن شدن آن‎ها را مشخص کند.

در این‎جا لینک بازی که توسط storyline  ایجاد کردم خدمتتون ارائه می‎دهم. انشاءالله به زودی آموزش ساخت آن را نیز در وبلاگ قرار خواهم داد.

لینک بازی

 

منتظر نظرات شما  عزیزان هستم.

 

 

 

  • ۹۳/۰۴/۱۲
  • ۲۲۷۵ نمایش
  • سلیمان محمدزاده

بازی فکری

بازی آموزشی

بازی یادگیری

نظرات (۲)

  • امجدایراندوست
  • سلام

    مثل همیشه خیلی عالیه ، دست مریزاد .
    پاسخ:

    سلام

     ممنون همکار گرامی که مثل همیشه با  دنبال کردن مطالب و نظراتون باعث دلگرمی بنده هستید.

  • امجد ایراندوست
  • سلام

    آقای محمد زاده با الگو گرفتن از آموزش های شما و تمرینات زیاد یه بازی کوچک طراحی کردم

    فقط در یه جایی برام مشکلی ایجاد شده . ممنون می شم در این مورد بهم کمک کنید

    فایل خام را از طریق ایمیل برایتان ارسال کردم . در مورد مشکل هم توضیح دادم .

    با تشکر
    پاسخ:

    سلام جناب ایراندوست

    کارتون بسیار عالی بود.

    خوشحال شدم از ایده و طراحی تون.

    فایل اصلاح شده را به ایمیل شما ارسال کردم.

    موفق باشید.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی