Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

آموزش تخصصی تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای storyline و articulate studio

آخرین نظرات

بازی استدلال جبری

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۴۸ ب.ظ

یکی از مشکلات ناشی از پیدایش ابزارهای محاسبه‎گر الکترونیکی و دسترسی آسان دانش‎آموزان به آن، عدم استفاده از توانایی‎های ذهنی در انجام محاسبات و تقویت محاسبات ذهنی است. اکثر دانش‎آموزان حتی در سطح دبیرستان نیز از انجام محاسبات و حل مسئله‎های ساده ناتوانند.

در بازی استدلال جبری کاربر با در دست داشتن مقادیری معلوم بایستی ارزش عددی یک شیء را به صورت ذهنی و با استفاده از اعمال اصلی به دست آورد. هدف از این بازی، تقویت محاسبات ذهنی و تثبیت آموخته‎های قبلی در مورد مضارب اعداد است.

 

ویژگیهای این بازی:

داشتن چندین مرحله

امکان پاسخ گویی کاربر با یک سوال به تعداد نامحدود تا رسیدن به پاسخ درست

اعمال امتیاز بر اساس زمان طی شده برای پاسخگویی و تعداد بارهایی که اقدام به پاسخ دادن به یک سوال نموده است.

نمایش زمان و امتیاز کسب شده.

بهره‎گیری از جلوه‎های جذاب بصری

با این امید که این بازی نیز مورد توجه همکاران و دانش‎آموزان عزیز قرار گیرد. در ادامه لینک بازی آورده شده است.

لینک بازی

 

 

نظرات (۴)

  • امجد ایراندوست
  • باسلام

    این بازی در نوع خود جالبه ، انشاالله به زودی آموزش این بازی و بازی منطقی توازن را در وب

    قراردهید .

    باسپاس و خدا قوت
    پاسخ:

    سلام جناب ایراندوست عزیز

    خوشحالم بازم به وبلاگ بنده سرزدید و نظر گذاشتید.

    آموزش‎ها رو هم انشاءالله اگه فرصتی شد برا تهیه شون در وبلاگ قرار خواهم داد.

    بازم ممنون.

    سلام دوست عزیز ممنونم از شما به خاطر مطالب زیبا و مفیدتون
    واقعا مطالب خوبی ارائه کردید
    موفق باشید
    پاسخ:

    سلام جناب موسوی

    بازدید شما از وبلاگ بنده مایه افتخار بنده است.

    خوشحالم که مطالب وبلاگ مورد توجهتون قرار گرفته است.

    در پناه حق موفق باشید.

    با سلام دوباره 

    ببخشید اینجا نظر دادم 

    من یه نظر داده بودم ومشکل باز نشدن پیشنمایش و  خطای فلش پلیر موقع باز شدن که حل شد گفتم اینجا بگم شما بزارید توسایت دوستان هم مشکلشون حل بشه .مشکل تو فلش پلیر بود . من از گوگل کروم استفاده میکنم وفلش پلیر هم ورژن 19 بود که نصب داشتم وفلشهای داخل وبسایتهارو میدیدم  ولی نرم افزار  خطای نبود فلش پلیر رو میداد چرا؟ مشکل اینجا بود که این فلش پلیر با اینترنت ایکسپلور سازگار نبود وفقط کروم رو ساپورت میکرد یه فلش پلیر 11 مخصوص مرورگر اینترنت اکسپلور رو نصب کردم همه مشکلات حل شد در ضمن قبلی رو هم پاک نکردم فلشپلیر قبلی هم موجوده ممنون از شما 
    پاسخ:
    سلام
    سپاس از فیدبک شما
    با سلام

    یه خواهش داشتم، اگه میشه لینک این تصاویر استفاده شده در بازی رو برای من بفرستید، این تصاوی خیلی به کار من میاد ولی هرچی گشتم پیدا نکردم، در صورت امکان تصاویری که در بازی هاتون استفاده می کنید رو برای من ایمل کنید،
     با تشکر 
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه بخشی از فایلهای گرافیکی قبلیم به علت مشکل سیستمم از بین رفته میگردم پیدا کردم براتون خواهم فرستاد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی