Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

آموزش تخصصی تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای storyline و articulate studio

آخرین نظرات

طراحی نخستین بازی با استفاده از Slider در Storyline 2

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ب.ظ

یکی از ابزارهای تعاملی مفیدی که در نسخه 2 Storyline اضافه شده sliderها هستند که می‎توان توسط آن محتواهای تعاملی متنوعی ایجاد کرد که در آینده انشاءالله به آن‎ها خواهیم پرداخت.

در بحث امروز یک نمونه بازی ریاضی که برای تقویت محاسبات ذهنی با استفاده از این ابزار طراحی کردم خدمت  شما عرضه می‎کنم.

ویژگی‎های بازی:

بهره‎گیری از ابزار تعاملی اسلایدر

تقویت محاسبات ذهنی

ارائه امتیاز به کاربر برحسب زمان طی شده برای حل معما

محدود کردن کاربر به سه بار سعی برای حل هر پازل در هر بازی

و...

امیدوارم این بازی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

لینک مشاهده بازی برای ویندوز


  • ۹۳/۰۷/۰۹
  • ۳۲۷۹ نمایش
  • سلیمان محمدزاده

نظرات (۴)

  • امجد ایراندوست
  • سلام حضور استاد گرامی

    بازی جالبی را طراحی کردید ، اگه زحمتی نیست آموزش بازی را در سایت قراردهید .

    باسپاس فراوان و طول عمر باعزت برای شما
    پاسخ:

    سلام آقای ایراندوست عزیز

    انشاءالله آموزش را تهیه و خدمت شما تقدیم خواهم کرد.

    خسته نباشید عالیه
    پاسخ:
    ممنون از لطف شما.
    سلام دوست گامی

    من یه سوال داشتم .
    من با این برنامه استوری لاین محتوای خود را تولید کردم حالا برای اجرا روی موبایل اون پلیر مخصوص را هم نصب کردم خروجی موبایل را هم گرفتم حالا برای اپلود فایل آیا باید کل پوشه خروجی را آپلود کنم یا فقط همون فایل story.htmlرا .
    اگه کل پوشه راباید اپلودکنم پس باید بصورت زیپ درش بیارم درسته ؟چون بدون زیپ نمیشه .

    من اومدم توی دراپ باکس کل پوشه را بصورت زیپ اپلود کردم ولی اونجا که باید روی فایل کپی کنم گزینه دراپ باکس نیست موقع کلیک راست .

    لطفا راهنمایی کنید .
    به ایمیلم پاسخ رو بفرستید 
    diniarabi1@gmail.com
    پاسخ:
    سلام
    شما باید کل پوشه به صورت معمولی (نه زیپ شده) رو در بخش public آپلود کنید البته قبل از تولید خروجی وب گزینه allow download for offline viewing رو تیک دار کنید.
    در این آموزش مراحل کار توضیح داده شده است.
    http://econtent.blog.ir/1393/05/20/Websharing
    با سلام و تشکر از مطالب بسیار آموزنده. من یک خروجی از پروژه گرفتم اما روی بعضی از کامپیوترها اجرا نمیشه. دلیلش چیه و آیا ممکنه به ویژگی های سیستم عامل کامپیوترها ربط داشته باشه؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    احتمالا رو کامپیوترهایی که اجرا نمیشه فلش پلیر نصب نباشه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی