Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

آموزش تخصصی تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای storyline و articulate studio

آخرین نظرات

 

آموزش قرار دادن موسیقی زمینه برای کل پروژه در storyline

این آموزش  قرار دادن موسیقی زمینه برای کل اسلایدهای پروژه می‎باشد که متاسفانه در storyline    این امکان به شکل مستقیم وجود ندارد شما در این آموزش ویدیویی با چگونگی انجام کار آشنا خواهید شد ضمن این که فایل متنی حاوی کدهای html همراه

ویدیو قرار داده شده تا شما با کپی دستورات و فقط قرار دادن نام فایل موسیقی خود طی مراحل موجود در ویدیو به راحتی این کار را انجام دهید.

در آموزش زمانی که به بخش فایل متنی رسیدید منظور فایل زیر است.

http://bayanbox.ir/info/654139901765900792/bgsoundcode

ویدیویی زیر نحوه انجام کار را نمایش میدهد.

 

نظرات (۱۰)

سلام
این چه برنامه ای است که برای گذاشتن یک موسیقی متن اینهمه کار لازم است
پیروز باشید
پاسخ:

       سلام دوست عزیز

شما که اصلا ویدیو را مشاهده نفرمودید که ببینین چقدر کار لازم است؟

   هر برنامه‎ای نقاط ضف و قوت خودشو داره. همان طور که شما مجبورید در بسیاری برنامه های دیگه برای قرار دادن یک متن فارسی از یه نرم افزار فارسی نویس استفاده کنی و برای تنظیمات مربوطه از سعی و خطا استفاده کنی. یا برای ایجاد یک سوال ساده تمام کارها رو خودت انجام بدی.

این برنامه در کنار این عیب، نقاط قوت زیادی داره که میتونید سریع‎تر و با جذابیت بیشتری به تولید محتوا بپردازید. و مورد تایید و تقدیر بسیاری از فعالان تولید محتوا در سراسر جهان قرار گرفته است. تعدادی از نقاط قوت و دلایل انتخاب این برنامه در پست ثابت سرآغاز در بالای صفحه نخست وبلاگ بحث شده  که میتونید به اون مراجعه کنید.

  • سیدنیاکی
  • با سلام جناب آقای محمدزاده 
    این کد ظاهرا دومشکل داره 
    اول اینکه وقتی از این کد استفاده می کنیم صدای صوت قابل تنظیم نیست وبا صاهایی که درخود برنامه استفاده می شود مقدا بلنی ولوم یکی بوده وخوب از کار درنمیاید

    دوم اینکه این کد شما ظاهرا فقط درخروجی سی دی قابل استفاده است ودر خروجی های دیکر نمیشه استفاده کرد ویا لااقل وقتی خروجی می گیریم بعد headاحتیاج به یک خط کد دیگر باشد چون این خط کد فقط درخروجی اگزه وجود دارد 
    انشالله که آموزش رو اصلاح می کنید 
    پاسخ:

    سلام جناب سید نیاکی

    این کد صرفا جهت قرار دادن موسیقی زمینه قرار داده شده است و در تمام خروجی‎ها چه سی دی ، چه وب و خروجیlms به درستی امتحان شده و پاسخ می‎دهد چون همه فایل story.html رو دارند و در هر فایل html که ظاهری داشته باشد تگ body یافت می‎شود.

  • مهدی باغینی پور
  • با سلام
    هر نرم افزار معایب و محاسنی دارد .نرم افزاری که همش حسن باشد وجود ندارد
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نظرتون.
  • مهدی باغینی پور
  • سلام
    برنامه ها در اندروید به صورن آنلاین کار می کنند اما به صورت آفلاین خیر.گزینه offline viewingرا نیز زده ام.در ضمن استوری لاین 2 expire شد اما خمچنان کار می کند؟
    با تشکر
    پاسخ:

    سلام

    انشاءالله به زودی آموزش تولید خروجی برای اندروید را در وبلاگ قرار خواهم داد.

    با سلام و درود فراوان
    جناب محمدزاده.اگه ممکنه در مورد اعمال ضرب و تقسیم و نحوه ی انجام آن ها در برنامه
    و variable آن ها توضیح بدین.

    با سپاس فراوان
    پاسخ:

    سلام

    انشاءالله در این زمینه نیز آموزش‎هایی را تهیه خواهم کرد.

    اما شما میتونید از پنل سمت راست و کلیک روی آیکون x متغیرهایی عددی ایجاد کنید و برای ضرب و تقسیم متغیرها هم میتونید با استفاده از تریگرها و انتخاب نوع action:adjust variable وانتخاب عملگر ضرب یا تقسیم از قسمت operater این اعمال رو انجام دهید.

    موفق باشید.

    با عرض سلام و خسته نباشید از کمک هاتون 
    دو تا سوال دارم :
    اول اینکه وقتی خروجی می گیریم در هنگام اجرای برنامه اگه ناگهان خروج کنیم و بخواهیم دوباره شروع کنیم یک سوال می پرسه که چه جوری شروع کنم / حالا اگه بخواهیم این سوال نباشه و هر موقع برنامه توسط کاربر قطع شد دوباره از اول شروع بشه چکار کنیم .آیا نیاز به کد نویسی است ؟
    دوم اینکه اگه بخواهیم برنامه طوری باشه که وقتی cd   رو گذاشتیم باز بشه و از صفحه اول اجرا بشه چکار کنیم یعنی اتوران بشه !
    خیلی ممنون  از زحمات شما و خدا قوت .

    پاسخ:
    سلام سرکار خانم اخوان
    جواب اول: player را از سربرگ home باز کنید در بخش custom گزینه other رو انتخاب کنید در قسمت resume از کشوی مقابل onrestart گزینه never resume رو انتخاب کنید.
    جواب دوم: به بخش آموزش فعال سازی اتوران در ویندوز 7 در لینک زیر مراجعه فرمایید.
    فعال کردن اتوران
    موفق باشید.
    با سلام.این کد مشکل دارد چون من هر وقت این کار رو انجام دادم(با ویدیو جلو رفتم)  اصلا موسیقی رو پخش نمی کنه.آیا باید این  موسیقی رو در اسلاید ها قرار دهیم یا نه؟
    (من موسیقی رو در اسلاید ها قرار ندادم و این مشکل برام پیش اومده)
    پاسخ:
    سلام 
    لزومی نداره موسیقی رو وارد اسلاید کنید بلکه بعد از اینکه خروجی رو تولید کردید فایل رو در پوشه خروجی قرار بدید. بعد نام اونو به a1 تغییر بدید و بقیه کارا رو طبق آموزش انجام بدید. 
    با سلام. من تازه با این برنامه آشنا شدم و سایت شما رو پیدا کردم و چقدر هم عالیه. فقط یک سوال داشتم. زمانی که کد رو وارد می کنیم، کد روی همه پروژه اعمال میشه. کدی هست که بتونه موسیقی رو روی یک صفحه خاص اجرا نکنه؟ مثلا من روی یک صفحه ویدیو گذاشتم و نمی خوام موسیقی اصلی روی اون اجرا بشه. اگه هست اطلاع بدین ممنون میشم.
    ممنون از سایت خوبتون. 
    پاسخ:
    ُسلام خدمت شما
    برای این کار لازمه شما به شماره اسلاید در خروجی دسترسی داشته باشید که تا جایی که من میدونم در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد راهش اینه که موسیقی زمینه رو در اسلایدهایی که میخواید پخش بشه با استفاده از منوی insert وارد کنید و در اسلاید شامل ویدیو اونو موسیقی رو وارد نکنید.
    باسلام خدمت شماوممنون بابت اموزشهای خوبتون
    صدارامطابق آموزشتون واردپروژه کردم اما با مشکلی روبه روهستم واون اینکه به فایل exe که در حالت عادی اسکرول بار نداشت ،اسکرول بار اضافه میشه چه کار کنم تا اسکرول بارش حذف بشه

    پاسخ:
    سلام خدمت شما
    در فایل خروجی که کد فایل صوتی را وارد کردید، با سرچ  g_nWidth مقادیر  g_nWidth و g_nHeight  را کاهش بدید تا حاشیه ها حذف بشه. با چند بار سعی و خطا میتونید این کارو انجام بدید.
    سلام ببخشید ولی من تاحالا س چهار بار فیلمو دیدم ولی متوجه نمیشم اونی رو که تو اچ تی ام ال خود استوری لاین کپی کردیدو از کجا آورید و خیلی هم به اینکه رو پروژم آهنگ بزارم نیاز دارم
    لطفا بهم بگید
    خسته نباشید
    پاسخ:
    سلام 
    تو لینک زیر هست 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی