Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

آموزش تخصصی تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای storyline و articulate studio

آخرین نظرات

با سلام و عرض معذرت نسبت به تاخیر در ارائه مطالب در طی یکی دو هفته اخیر. به دلیل درگیر بودن با یکسری از کارهای بخش داوری همایش تولید محتوای الکترونیکی که از سوی دبیرخانه علوم آذربایجان غربی و با محوریت کتاب علوم دوره ابتدایی برگزار شد عذر بنده رو بپذیرید.

در این پست فهرست کارهای انجام شده توسط اینجانب در این مورد آورده شده است هدف از این کار ، در اختیار قرار دادن تجربیات اعمال شده در این زمینه است.

کارهای انجام گرفته توسط اینجانب به شرح زیر است:

1-      پیشنهاد کپی کردن کلیه محتواها از روی سی دی به روی هارد دیسک جهت سرعت انجام کار در بررسی محتواها و نیز از آن جهت که محتواها از روی هارد با سرعت بیش‎تر و بدون گیر کردن اجرا خواهد شد کاری که طبعا هنگام استفاده از CD زمان‎بر و با مشکلات بیش‎تری همراه خواهد بود.

2-     آماده سازی طرح اتاق داوری به تفکیک پایه‎ها و همراه با اسامی داوران

3-     آماده‎سازی فنی اتاق‎های داوری از جهت قرار دادن و تنظیم دیتا پروژکتورهای هر اتاق داوری به همراه مسئول دبیرخانه علوم جناب آقای احمدنژاد

4-     طراحی فرم داوری فنی محتواها: از آن‎جا که داوری در دو بخش محتوایی و فنی برگزار گردید طراحی فرم داوری فنی به بنده واگذار گردید. و بنده با مطالعه فرم‎های داوری سال‎ها گذشته و با تکیه بر تجربه چند ساله در زمینه آموزش و تولید محتوای الکترونیکی فرمی برای داوری بخش فنی طراحی کردم که در چند بخش کلی طراحی شده که هر بخش شامل تعدادی معیار هست و امتیازدهی به هر بخش بسته به اهمیت آن با اعمال ضریب صورت گرفته است. در ادامه می‎توانید لینک دانلود فرم داوری فنی را ملاحظه کنید همچنین لینک فایل تعاملی که شامل توضیح تک تک بخش‎ها می‎باشد نیز آورده شده است.

 

لینک دانلود فایل pdf فرم داوری فنی

لینک مشاهده توضیحات فرم فنی به صورت تعاملی ساخته شده در محیط storyline

5-     تهیه فایل ارائه مناسب جهت توضیح بخش‎های مختلف فرم داوری فنی

6-     توضیح کامل فرم داوری فنی برای داوران فنی پایه‎های مختلف تا کار داوری در بخش فنی با هماهنگی و درکی مشترک از فرم انجام گیرد.


 

نظرات (۸)

با سلام خدمت استاد گرامی
نرم افزار که با این برنامه درست کردم در بعضی کامپیوترها براحتی اجرا می شود و در برخی دیگر نه.لطفا نسخه از فلش پلیر یا برنامه دیگر را معرفی نمایید تا با نصب آن در کامپیوتر مقصد، برنامه هایی که با استوری لاین درست می شود بدون دردسر اجرا شود.
اگر ورژن خاصی مدنظرتان است را ذکر نمایید.
پاسخ:

سلام

فلش پلیر 10 به بالا معمولا جواب میده.

دو نوع فلش پلیر در سایت ها هست
یکی برای ویندوز که فایل های swf را نمایش می دهد و دیگری مخصوص مرورگرهای اینترنت می باشد.مد نظر شما کدام یکی است؟
پاسخ:
فایل مخصوص مرورگرها را دانلود فرمایید.
  • زاهد امانی
  • باعرض سلام و خسته نباشین
    میخواستم بدونم نتایج محتوا کی اعلام میشه؟باتشکر
    پاسخ:
    با سلام
    بنده در این زمینه اطلاعی ندارم میتونید به وبلاگ دبیرخانه علوم مراجعه فرمایید.
    بنده نرم افزار Adobe.Shockwave.Player.12.1.7.157 را دانلود کرده و در کامپیترم نصب کردم و خوب جواب داده است.باید روی چند کامپیوتر دیگر هم نصب کنم تا امتحانشو پس دهد اگر جواب مثبت بود این را توصیه خواهم کرد.
    سلام
    بسیار بسیار بسیار عالی بود

    پاسخ:

    سلام

    ممنون ار لطف شما

    سلام من یک دوره تولید کردم که وقتی خروجی CD میگرم و رایت می‌کنم CD‌ کند اجرا می‌شه در صورتی که فایل exe‌ هیچ مشکلی نداره .  فقط وقتی رایت میشه دچار این مشکل میشه.و وقتی برای بار دوم صفحات CD‌رو میبینم مشکلی رفع میشه. حتی بعد از رایت شدن محتوای CD‌را کپی می‌کنم تو هارد کامپیوتر و فایل exe رو اجرا می‌کنم مشکلی نداره . و اینم بگم که CD‌های مختلف و رایترهای مختلف و سرعت رایت پایین را هم امتحان کردم باز هم این مشکل را دارد. ممنون میشم راهنمایی کنید.
    پاسخ:
    سلام
    مشکل از رایتر و سرعت رایت نیست بلکه متاسفانه سى دى هاى الان اونقد کیفیتشون پایینه که باعث پایین اومدن سرعت اجراى برنامه ها میشه.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    با سلام به آقای محمد زاده

    واقعا به نظر حضرتعالی با این همه زحمتی که در روند داوری و بررسی محتوای الکترونیکی جشنواره کشیدید، آن طور که شاید و باید است از منتخبین جشنواره و شرکت کنندگان تقدیر درخور و شایسته انجام پذیرفت، ازاقای **** **** سوال بفرمائید که به عنوان مسئول دبیرخانه استانی درس علوم با آن همه شور ونشاط جشنواره برگزار کرد چه قدم مثبتی برای تجلیل از شرکت کنندگان انجام داد، با چه انگیزه ای اگرجشنواره دیگری برگزار کردید همکاران شرکت کنند.

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    بنده تنها به عنوان طراح فرم داوری فنی و داور یکی از پایه‎ها در این جشنواره شرکت داشتم و نقشی در برنامه‎ریزی برای تجلیل از منتخبین نداشتم.
    طبعا حق با شما است میبایست تجلیلی در خور وشایسته از برگزیدگان صورت بگیره تا مشوقی برای همکاران دیگه باشه و خود منتخبین هم احساس کنند کار وزحماتشون دیده میشه و با دلگرمی بیشتری این راهو ادامه بدن. آقای ******* مشکلات خاص خودشو داشته و بعید نیست از جیب خودشون هم خرج کرده باشن. میتونین از طریق وبلاگ دبیرخانه باهاشون در تماس باشین تا مستقیما از پاسخ خود ایشونم مطلع بشید.
    براتون آرزوی موفقیت دارم.
    سلام دوست بزرگوار و عزیز بنده جناب آقای محمدزاده
    از اینکه اطلاع رسانی می فرمایید از شما بسیار متشکرم.  شما جزو برترین های کشور در حوزه تولید محتوای الکترونیکی هستید و باعث افتخار بنده بود که در خدمتتان بودیم و از رهنمودهای شما استفاده کردیم.بسیار فکر روشن و خلاقی دارید و از طرف خودم و دبیرخانه علوم استان آ.غ از شما بی نهایت سپاسگزاریم.
    در پاسخ دوست عزیزمان علی،
    1-دوست عزیز من، کاش قبل از هرکاری با خود بنده صحبت می کردید یا خودتان را بهتر معرفی می کردید خودم(شخصاً) با شما تماس می گرفتم.
    2- همچنانکه مستحضر هستید پس از پیگیری های فراوان برای کلیه شرکت کنندگان در جشنواره لوح تقدیر از طرف مدیریت منطقه ارسال شده است و همچنیت اسامی افراد منتخب نیز طی یک نامه رسمی به اداره کل ارسال شده است و قرار است انشاءالله بزودی لوح تقدیر آن ها نیز از طرف مدیر کل ارسال شود.
    3- براساس قول هایی که سازمان و خود مدیریت آ.پ منطقه، از طرف دبیرخانه همایشی  را برای تجلیل از برگزیدگان جشنواره برنامه ریزی کرده بودیم ، که متاسفانه بنابردلایل که همه خوب می دانند ، موفق نشدیم این همایش را برگزار نماییم.
    انشاءالله امسال با تامین منابع مالی که با همت خود دبیرخانه و همچنین معاون آموزش ابتدایی آقای جهان بین و همکاری صمیمانه ای که کارشناس گروه های آموزشی آقای یاراحمدی ،که قول(100 درصدی) آن را داده اند،علاوه بر برگزاری دومین جشنواره تولیدمحتوای الکترونیکی با محوریت کتاب علوم ، همایش تجلیل از برگزیدگان برگزار خواهد شد و در آن از هر دو دوره به نحو شایسته تجلیل بعمل خواهد آمد.
    4- به دلیل خرابی چند ماهه سرور بلاگفا(Blogfa)، سایت دبیرخانه نیز دچار مشکل جدی شده است تا راه اندازی سایت جدید، در صورت داشتن سوال یا کسب اطلاعات بیشتر با 09143445316 آقای *******تماس حاصل فرمایید.
    با تشکر فراوان  محمود احمدنژاد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی