Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

Articulate storyline و Articulate Studio13 تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای

Storyline آموزش

آموزش تخصصی تولید محتوا با استفاده از نرم افزارهای storyline و articulate studio

آخرین نظرات

عرضه نسخه 2 نرم افزار Articulate Storyline

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ق.ظ

پس از عرضه چندین آپدیت برای نسخه 1، اکنون شرکت Articulate نسخه 2 برنامه Storyline را عرضه کرده که انشاءالله به زودی اطلاعات کاملی در مورد ویژگی‎های آن در طی یک پست خدمت شما ارائه خواهم کرد.

  • ۹۳/۰۶/۲۸
  • ۲۲۱۹ نمایش
  • سلیمان محمدزاده

نظرات (۲)

با سلام وخسته نباشید جناب آقای محمدزاده عزیز
چند وقتی نبودیم ومزاحم شما نمی شدیم والبته ازآموزش های خوبتان هم بی نصیب ولی خوب به این زودی ها هم از شما دست برنمی داریم تا استادهست ما هم شاگردی می کنیم

سوال: آیا درمورد آموزش طراحی برای آندروید هم فکری کردید ؟
با تشکر نیاکی
پاسخ:

سلام جناب نیاکی

ممنون از لطفی که فرمودید.

برای اندروید هم برنامه ای دارم که انشاءالله طی یک دوره online یکی از مباحثی که مطرح خواهد شد تولید خروجی اندروید خواهد بود.

با سلام و عرض خسته نباشید
راستش من یک فایل پی دی اف رو ایمپورت می کنم و بعد تنظیمش میکنم اما وقتی پابلیش می کنم ک خروجی تولید کنم بعدش کارم نشون داده نمیشه
من هیچ انیمیشن یا چیز خاصی اجرا نمیکنم فقط به صورت عادی مطالبم رو داخل اسلاید ها تایپ می کنم 
چیکار باید بکنم؟
پاسخ:
سلام
شما مطلب زیر رو در همین وبلاگ ملاحظه فرمایید:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی